ZEEMAN VERKOOPT LUCHT
Na de trouwjurk- en de sneakercampagne komt Zeeman opnieuw met een nuchter statement, een tweetal topgeuren voor slechts 4,99. Polder Knowledge realiseerde de interactieve campagne-website.WordPress | Divi | Cloudflare | HTML5 Canvas
Zo verkoopt Zeeman Lucht
Zeeman verbaasde zich over de hoge prijzen die worden betaald voor parfum. Is dat nou nodig? En waar betaal je dan precies voor? Om daar achter te komen zijn ze een eau de parfum gaan maken. De uitdaging: hoe maak je een echte topgeur voor de laagst mogelijke prijs. Met gerenommeerde ‘neuzen’ ontwikkelde Zeeman een tweetal topgeuren voor maar 4,99.
Campagne website
In opdracht van Persuade bouwden een one-page WordPress website die de cross mediale campagne campagne ondersteund. Hierin leggen we uit dat je bij eau de parfum vooral betaalt voor verleiding, dus waar je voor betaalt bij dure merken en bij Lucht.
In de realisatie van de website hadden we nauw contact met de art-director van Persuade. In de site wilden we het gevoel van ‘Lucht’ ook tot uiting laten komen door gebruik te maken van veel witruimte en zogenaamde particle animation. Subtiele animatie van elementen zoals die van de ‘neuzen’ was eveneens een mooie uitdaging. Enfin.. het wordt vanzelf duidelijk als je de actiesite bezoekt.
Snelheid
Met een campagne die in één keer in zes landen groots wordt ingezet verwachten we een enorme ‘run’ op de website. Dat bleek niet overbodig, binnen een dag na lancering was Lucht online totaal uitverkocht. Uiteraard optimaliseerden wij tijdens de bouw al zoveel mogelijk. Geen afbeelding was te zwaar en met WP caching en Cloudflare was de laadtijd übersnel.
Resultaat
Speciale campagne website waarin uitgelegd wordt waar je voor betaalt bij dure merken en bij Lucht.
Human First development
Een ervaring waarbij bezoekers het gevoel van ‘Lucht’ subtiel ervaren.
Technieken
– WordPress
– DIVI builder
– HTML5 canvas
– Cloudflare
Wij helpen je graag verder
Met onze 'Human First' benadering gaan we samen op zoek naar de mens achter de vraag. Eindgebruikers en stakeholders betrekken wij actief bij dit proces. Door hun behoeftes centraal te stellen, komen we tot slimme digitale oplossingen. Daarbij hebben we oog voor de hele organisatie: van doelen tot draagvlak, van techniek tot proces.
Durf jij het aan je te laten inspireren in een creatieve brainstormsessie.
Antoni Huguet Vives
☆ Front-End goeroe ☆ IT Consultant
Een voortdurend lerend persoon die bereid is nieuwe manieren te ontdekken en te delen om software te creëren: ontwerppatronen, nieuwe raamwerken, toekomstige taalspecificaties, tools en gadgets. Verfent klimmer.
Rob Mulder
☆ Prototyping ☆ UX/UI ☆ IT Consultant
Maakt concepten concreet en processen inzichtelijk door deze te visualiseren vanuit ‘Design Thinking’. Kunstliefhebber en gitaar pingelaar.