ZEEMAN VERKOOPT LUCHT
Na de trouwjurk- en de sneakercampagne komt Zeeman opnieuw met een nuchter statement, een tweetal topgeuren voor slechts 4,99. Polder Knowledge realiseerde de interactieve campagne-website.WordPress | Divi | Cloudflare | HTML5 Canvas
Zo verkoopt Zeeman Lucht
Zeeman verbaasde zich over de hoge prijzen die worden betaald voor parfum. Is dat nou nodig? En waar betaal je dan precies voor? Om daar achter te komen zijn ze een eau de parfum gaan maken. De uitdaging: hoe maak je een echte topgeur voor de laagst mogelijke prijs. Met gerenommeerde ‘neuzen’ ontwikkelde Zeeman een tweetal topgeuren voor maar 4,99.
Campagne website
In opdracht van Persuade bouwden een one-page WordPress website die de cross mediale campagne campagne ondersteund. Hierin leggen we uit dat je bij eau de parfum vooral betaalt voor verleiding, dus waar je voor betaalt bij dure merken en bij Lucht.
In de realisatie van de website hadden we nauw contact met de art-director van Persuade. In de site wilden we het gevoel van ‘Lucht’ ook tot uiting laten komen door gebruik te maken van veel witruimte en zogenaamde particle animation. Subtiele animatie van elementen zoals die van de ‘neuzen’ was eveneens een mooie uitdaging. Enfin.. het wordt vanzelf duidelijk als je de actiesite bezoekt.
Snelheid
Met een campagne die in één keer in zes landen groots wordt ingezet verwachten we een enorme ‘run’ op de website. Dat bleek niet overbodig, binnen een dag na lancering was Lucht online totaal uitverkocht. Uiteraard optimaliseerden wij tijdens de bouw al zoveel mogelijk. Geen afbeelding was te zwaar en met WP caching en Cloudflare was de laadtijd übersnel.
Resultaat
Speciale campagne website waarin uitgelegd wordt waar je voor betaalt bij dure merken en bij Lucht.
Human First development
Een ervaring waarbij bezoekers het gevoel van ‘Lucht’ subtiel ervaren.
Technieken
– WordPress
– DIVI builder
– HTML5 canvas
– Cloudflare
Van inzicht naar impact
Met onze Polder-methode starten we met een creatieve brainstormsessie waarin we jouw organisatie, doelen en uitdagingen scherp krijgen. We vertalen inzichten van gebruikers en stakeholders naar slimme digitale oplossingen zoals applicaties, workflows, API-koppelingen en AI-toepassingen. Altijd passend bij jouw context en ambities.
Benieuwd hoe dat er voor jou uit kan zien? Neem contact met ons op.

Antoni Huguet Vives
Front-end architect · Agentic workflows · WEB 3.0
Gedreven door performance, technische uitdaging en detail. Bouwt soepele interfaces en robuuste front-end architecturen voor complexe producten.
+31 6 298 048 28
Linkedin
Direct mailen

Rob Mulder
Prototyping · UX/UI · Digital Heritage
Product owner en UX-designer die van idee tot product werkt en vanuit Design Thinking gebruikers, business en techniek verbindt.
+31 6 246 977 24
Linkedin
Direct mailen